Processlogg

Igår blev det inte så mycket plugg som jag hade hoppats.. Men lite iallafall, och tur är väl det.
Den här veckan är fullsmockad med saker.
Jag vågar inte ens tänka tanken om vad som skulle hända om jag blev sjuk nu?! :O
Det är tur att jag aldrig är sjuk ^^

Men igår skrev jag klart processloggen.
Trodde jag ja.
Hade bara skrivit med en referens, det ska ju vara två.
Dumdumdum!
Så nu måste jag sitta och titta vad jag kan ändra, ta bort och göra kortare för att få plats med den där jävla referensen! Bläk!

Sen blire en promenad upp till mormor och morfar.
Låna bilen, skjutsa lite på Zonny, och sen på Helen.
Längesen jag körde nu, så man måste ju hålla vanan inne :p
Det är synd bara att jag inte har Ingenting på datorn. Då kunde jag lyssna på den i bilen också ^^,
Älskar den, den går om och om och om igen, och jag tröttnar inte.
It's just loove <3

Sen ikväll så äre match.
Hemma på Dalängen, mot Smedby..
Hade ju oturen att förlora med 2-1 borta mot dom i våras.
Idag är det vår tur!
Solen skiner, vi ska vara på Dalängen, vi är bra, vi SKA vinna idag :)
Go go go!


Njae, processloggen måste bli klar på riktigt.


/ Lalla 'Ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback