Seger

Helgen är slut :(
Men det har vatt helt okej.
Mycket läsande (i en väldigt tråkig bok)..
Men igår kväll var det kräftfiske som gällde :) Det var faktiskt lite skoj det ;)
Så det har inte blitt mycket sömn i helgen, men det får jag ta nästa helg istället :p

Bortamatch i Rejmyre idag.
Första halvlek kändes bra seg. Jag gick iallafall mestadels av matchen (kanske för att jag fick en smäll så att jag nästan tappade andan och var rädd att få en till)
Men andra halvlek, då vare fart. Och det var kul att spela.
Det var en tuff och med flicklagsfasoner emellanåt, men vi vann :)
3-0, och vi tog 3 välförtjänade poäng, samtidigt som vi höll nollan, kul! :D

Huu, jag har inte gjort klart mina två paper som min arbetsgrupp ska diskutera om imorrn. Så jag ska läsa klart nu, så jag iallafall vet lite vad jag kan diskutera om. Tur att litteraturseminariet är nästa måndag, så att jag kan skriva klart mina två paper tills dess, och samtidigt läsa in mig lite bättre på vad det är för nåt jag kan diskutera om..


/Sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback