April 1

Helgen är slut, och vi är nu i vårmånaden april. Jag är ett år äldre och därmed officiellt vuxen (ännu en vuxenpoäng till mig).
I helgen så blev det inte mycket gjort. Ingen fotbollsträning för min del (jävla förkylning)..
I söndagskväll blev jag kidnappad :o Två "påskkärringar" sprang på mig med en filt, snurrade runt mig och satte på brillor och hörselskydd och sedan sattes jag i en bil som åkte både till Stockholm och Göteborg på 20 minuter (starkt jobbat).
Till slut kom jag hem till Carros nya lya där det sjöngs, bjöds på drinkar och plättbakelser och spelade Buzz. En riktigt rolig natt.
På måndagen skulle jag ju då till skolan, men hade som tur vad sovmorgon och började inte förrän 1. Så lite sömn blev det. När jag väl kom in till stan så gick jag ju såklart till systemet och köpte mig 3 cider :D Som  tur vad fick jag visa legget, och en gratulation var på sin plats.
Sen var det två långa föreläsningar innan jag väl kom hem och fick lite fler paket :)

Tack för alla grattis-sms. True friends :p


Aprilskämtet i NT idag var ju så genomskinligt. Trist.


Snart ska jag ta mig en promenad ute i vårsolen. Så mysigt ute.
Sällskap eller ej. Min mp3 är min räddning.



'Bye folks


Kommentarer
Postat av: Eve

20 nu alltså?! Grattis!! Verkar som du fick en minnesvärd födelsedag?! :P

Postat av: Alex

Grattis!!! Kidnappning verkar ju vara ett trevligt sätt att fira på :P

2008-04-02 @ 15:35:30
URL: http://anotherillusion.blogg.se
Postat av: Carro Augustsson

oo ja skäms att ja glömde :( sorry men vi får ta o ses nu kommer hem näst vecka... =) grattis i alla fall

2008-04-07 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback