April 10 - Bak

Ännu en bakdag ;p
Iofs inte lika lång, utan idag vart det två sega chokladmuffins-smetar och tre satser med chokladbollssmet :)

Har hunnit med relativt mycket idag iallafall.
Litteraturseminariet gick okej. Gick på stan sen och hittade en tröja som jag ska ha imorgon :) Så idag blev det inget städande i garderoben, den blir det någon annan dag ;p Sen köpte jag också ett par leggings, just in case ;p
Halva presenten till Carro och Jocke är snart färdig och den andra halvan ska fixas till imorgon :)
Lite på min långa lista har jag ju kvar att göra, men det fixas förhoppningsvis till imorgon förmiddag. Plus att jag då ska packa fotbollsgrejerna till lördagen (så jag slipper det då ;p) och så ska jag laga maten. Pappi ska hämta våran nya bil inne i stan :)

Gash, nu väntar jag bara på svar så att hemresan löser sig också. Hoppas hoppas hoppas! I värsta fall får jag väl ta och gå.. Till bussen.. 20 i 9!! :( Det får inte hända!

Nä, lite till hinner jag fixa med ikväll. Så detta ska göras nu.


'Boingboing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback