April 10

Fan!
Idag hade jag kunnat få jobba på morgonen. Malin var så snäll och tänkte på mig. Men jag är tvungen att vara här inne i stan i två timmar på detta litteraturseminarium så var tvungen att säga nej. Bajsbajs! Men det blir ju fler gånger..

Gash, det är mycket jag ska hinna med idag och imorgon.
Efter litteraturseminariet så ska jag gå på stan. Köpa en inflyttningspresent till Carro och Jocke, och nått att ha på mig om jag nu hittar nått. Annars blir det att städa garderoben när jag kommer hem, för jag måste hitta den dära tröjan! Saknar den. Har jag möjligtvis glömt den hos dig Emelie? Vad jag kommer ihåg så hade jag den senast hos dig (förra året) då jag sov hos dig när jag hade vatt ute på krogen. Annars så vet jag inte.. :/ Men, kanske hittar nått fint på stan sen.
Sen så ska jag baka muffins till pappa. Han ville ha med sig det till jobbet på fredag. Jag tror han har blivit riktigt sugen på det efter att jag har tjatat att jag och Carro har bakat muffins och en mängd olika sorters kakor ;)
Jag ska också hinna med att gå till biblioteket idag och hämta en bok, sopm tur vad kan jag gå till bibblan i Gusum så det tar ju inte så lång tid. Sen ska jag titta på House-avsnittet och så ska jag hitta på ett ämne att skriva om till upgiften Hållbar utveckling. Jag ska också fixa skjuts hem från Carro imorrn kväll.
Huhu, det är en hel del på två dagar det. Men men. Det är bara att stressa på. Ingen ledig stund här inte.

På bussen nu imorse så läste jag väldigt intensivt till Sörping (har cirka 90 sidor kvar men vad fan, jag är jäkligt nära nu) och sen var jag så jävla trött så då sov jag in till stan. Riktigt skönt, men det resulterade i att jag är skittrött nu.
Men jag vaknar nog snart. Ska ju ha litteraturseminariet med en grupp vi aldrig träffat. Hatar sånt, men men.

Nu ska jag ta och läsa några sidor till och hitta till GR13 vart nu det är :o


'Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback