April 11

Ikväll äre fest som gäller :) Längtar som tusan :p
Så ska väl snart börja så smått göra iordning mig.
Packa och greja med allt som står på listan. Sen bär det av till Viken.
Skjutsen är nu fixad och det är så jäkla skönt att veta att jag kan var där hur länge jag vill (även fast jag tyvärr inte vill vara där hela natten, men det beror på matchen imorrn och inte på nått annat)..

Lagat mat har jag gjort idag också. Blev hyfsat bra faktiskt.
Och pappa kom hem med nya bilen, som är en Peugot (eller hur det nu stavas men ni fattar vad jag menar). Nån typ av miljöbil så pappa var ju bara tvungen att stanna i Sörping och prova på att tanka ;p Mörkblå och finer är det :) Utrustad med en massa finesser så jag kommer nog inte våga mig på att köra den på ett tag ;p

Nä, naglar ska fixas, strumpor ska hittas och jag ska se på House :p Bland annat..!


'Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback