April 12

Fy bubblan vilken kalaskväll det var igår hos Ragnar och Doris :)
God mat, dricka, Guitar Hero (som man visst kan spela lika bra även om man inte är helt nykter, konstigt nog) och en massa fylleprat. En riktigt rolig kväll :)
Carro kommer nog också hitta en hel del bilder på sin kamera som jag och Kim tog, på oss själva såklart. Haha, dom skulle jag gärna vilja se, och radera!

Sen så var det ju match idag då. Bra segt att gå upp imorse (halv 8, gick och la mig kvart i 4). Men det gick hyfsat ändå. Spelade  hela första halvleken :o Visserligen inte bra, och jag trodde jag skulle kräkas för en kort stund men så blev det ju förståss inte.
Tyvärr så ramlade jag en gång, och det gör ju så jävla ont att ramla på grus, även om det inte är med fart och även om det inte alls syns på händerna så känns det!
Jag blev också trampad/stämplad rakt på vristen. Det gjorde bra ont det!! Men det är ju den första smärtan som är   värst, sen gick det fortsätta spela igen. Även om foten just nu känns lite svullen och gör lite ajaj men idag ska den få vila..
Träningsvärk i vaderna kommer jag ha också, eller har det redan nu ;p Även om jag stretchat ut dem så känns det ingenting. Jävla underlag, grus är skit!
Vi förlorade iallafall matchen med 1-0 (bara) och gjorde en väldigt bra match ändå (som lag då, för jag kan ju inte påstå att min prestation var så värst tipptopp.. Men jag hade min anledning ;p


Nu ska jag ta och se på tv och försöka vakna till liv lite. Känns som att jag kommer somna tidigt ikväll..



'Tjingelitjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback