April 14

Nu har jag varit på en lektion, där jag fått lära mig söka på skolans biblioteks datorer. Jag kommer ihåg hälften, men ändå. Det kan vara bra att kunna. Nu har inte jag nästa lektion förrän 1, så funderar på att ta en vända på stan och leta upp en vårjacka möjligtvis. MÅSTE också bestämma vad jag ska ha för ämne i hållbar utveckling. Det börjar bli lite smått bråttom, men men.

Ska faktiskt smita lite tidigare från den sista föreläsningen idag. Ska till Viken, ännu en gång ;p Borde tagit med mig en annan bok också istället för den jag tog med mig. Men men. Får börja läsa den imorrn istället. Det löser sig väl på nått sätt.

Ämne då, ska jag ta jämställdhet, vatten eller grönland? Inget av detta lockar, och vilket ämne jag än tar så måste jag kunna göra ett studiebesök, och koppla ihop det med ekologiskt, ekonomiskt och socialt. Det är detta som försvårar det hela.


Men men, nu ska jag knalla.

'Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback