April 18 - Kväll

Yes, nu äre kväll.
Efter den lilla turen på stan så blev det buss till Ringarum, och därifrån fick jag skjuts av Carro :) Ytterst trevligt sällskap :)
Sen blev det House - Säsong 2 eftersom jag fick hem den i brevlådan idag :D (Beställde den igår så det gick redigt fort).
Läste lite i den ruttna och tråkiga boken, men kommer ingen vart i den.. :/ Det blir att läsa en del imorrn.. Eller snarare hitta en frågeställning iallafall..

På måndag efter fotbollsträningen så är det också planerat att jag, Carro och Kim ska ha en Disney-kväll :) Ska bli så oerhört mysigt. Vore ju toppenkul om Maria också kunde komma :) I miss you girl!
Hihi, Carro är så go' hon :) Just so you know :p
Ser fram emot måndag (kväll förståss för litteraturseminariet skulle jag göra mycket för att få slippa). Och även tisdagen, och lite av onsdagen ;p Det känns redan nu att veckan kommer gå fort ;p


Nu ska jag sova. Kan ju kanske läsa ett kapitel innan i tråk-boken.
Men bara ett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback