April 19

En massa House har det blitt idag :)
Och slappande.
Men tvättat och dammsugat och grejat har jag gjort också.
Satt en liten stund ute i solen och läste. Skönt, synd bara att boken suger!
Har läst typ 50 sidor, har alltså 150 kvar. Gash, jag vill ha sommar nu! Som tur vad har jag bara två lektioner i skolan nästa vecka. Men hemmastudier är också jobbigt. även när man inte gör det. Det tär på samvetet och orken är som bortblåst. Men, om mindre än 2 månader så är det sommar, och då ska jag jobba, umgås med mina nära och kära vänner, vara ute i stugan, träna och njuta och jag ska inte klaga på nått av det. Jag tror nog att jag ser fram emot att börja skolan igen sen till hösten. Men just nu så är jag bara skoltrött och gör bara det jag absolut måste, helst när det nästan är försent.

Jaja, nu är det lördagkväll och jag ska titta på tv. Körslaget, Sing-a-long och Extra, extra :)

Imorrn är det match, och den är på DALÄNGEN! :D
Just nu är jag inte speciellt taggad, men förhoppningsvis hinner jag bli det till imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback