April 23

Hej, jag heter Alexandra och jag är så jävla smart! :/
Var i Viken igår ju, precis bredvid turistbyrån. Går jag in där och förnyar mitt busskort? Nej.
Idag är det den 23:e april och mitt busskort går ut idag. Vad har Alexandra gjort åt saken? Ingenting.
Så, idag, så blir det en busstur till Viken tur och retur. Kul! När man inte har någoting att göra där.. Men funderar på att försöka hinna med en liten promenad kanske.
Jaja, smart är jag ju iallafall. Suck!

Sen ska jag jobba, mellan 13-15:15. Antagligen en städ, men jag vet inte vart.
Sen fotbollsträning ikväll igen, på Dalängen.
Min träningsvärk sitter fortfarande i, och det blir säkert spåret idag igen, vilket kommer ge ännu mer träningsvärk. Jippie! :D



Nu ska jag ta och plugga litegranna :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback