April 4

Igår blev det Viken igen. Läskigt vad mycket jag är där nu för tiden.
Nä, det blev lite Guitar Hero och Buzz med Carro och Kim på eftermiddagen :) När Kim stack så bakade jag och Carro :) Det blev kladdiga chokladmuffins, kladdkaka, hasselnötskakor och grekiskt lantbröd. Skoj skoj! Så nu hade Carro lite mumsigt bröd att bjuda på ikväll ;p
När vi sedan skulle hämta Kim igen (som för övrigt skippade bakningen för att teatra istället) så blev vi haffade av polisen. Orsak: "ni är ju den enda bilen ute nu". Schyrrebyrre! Men det gick ju bra ;p Poliserna är verkligen på hugget nu. Så det är nog bäst att jag passar mig om jag nu ska vara fylleschaffis imorrn kväll. Eller det kanske är bra att passa sig alla gånger.. ;p
Efter denna upplevelse blev det iallafall provsmak av kladdkakan, spel med Buzz-san och så film. Tyvärr var mina två vänner väldigt osociala och såg knappt halva filmen. Själv kan jag bara inte med att se halva filmer. Så isäng kom jag vid 4. Men filmen var bra ;p
Upp tidigt idag. Systemet igen, denna gång i Viken (ännu en merit på listan) och sen bar det av till stan med Kim.
Nu är jag hemma, slö och lat, men nu är det nog tv:n och Talang 2008 som gäller.
Imorrn är det träningsmatch och jag vet inte hur jag ska orka det. Crap!

Btw, igår sluddrade jag en hel del (jag hade inte druckit någonting annat än vatten, men det kan ju bero på Karsmåla-vattnet kanske) men mitt roligaste sludder var:
- Men när du ska skjuta Kim...!
- VA??!
- Skjutsa Kim, så..

Herregud.


'Blippblopp

Kommentarer
Postat av: Carro, Shöle

Sorry Lalla att jag somnade. Var inte meningen att somna men blev så trött efter allt bakande;p Tisdag ses vi igen

2008-04-07 @ 01:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback