April 6

Igår var jag privatchaufför. Ingen Anna såg jag på hela kvällen.. :/ Så jag fick inte vinka på dig ;p 
Blev inte så sent som jag hade trott, men jag vet inte vad som hade kunnat ske om kvällen blitt längre.. :p Och det vill jag aldrig få reda på heller ;p
Som tur vad hade jag med syrran som sällskap. Det blir mycket roligare att köra bil på kvällen då.
Nästan framme i Gusum så hoppade två rådjur upp på vägen. Chockad blev jag, och stora var dom när dom är sådär nära! Men dom var snabba och jag bromsade in i tid så det var inga problem.

Idag tog jag mig en lång vårpromenad här i las Gusum. Tallarna runt.
Det var härligt. Med en massa musik på hög volym, sol ibland och blåst ibland. En massa tussilago i dikena och några vitsippor och andra blommor såg jag också. Ett tag så kändes allting så bra.
Sen kommer en speciell låt på mp3:n, när jag är på ett speciellt ställe och allt vänder sig som en pannkaka. Jag kan inte ens i ord beskriva vad som hände. Kände jag längtan efter något nytt? Eller saknaden av något gammalt? Eller är det en saknad för framtiden? Eller en längtan till drömmarna jag har? Gash, skit blev det av det hela.
Men nu är jag hemma, och lyssnar inte på någon sorglig låt längre.
Skönt var det iallafall att komma ut. Och så jäkla mycket folk det var ute idag då. Hälsade på en hel hög med människor, även folk jag inte alls vet namnet på. Men det är ju alltid trevligt ;p



Nu äre dags att läsa. 300 sidor kvar i min jäkla bok som ska vara färdigläst på torsdag..
Wish me good luck..

'Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback