April 9 - Tur

Jag missade visst bara en föreläsning imorse. Den andra föreläsningens föreläsare (som jag trodde skulle vara bäst av dom två jag inte var på) dök inte upp. Skummis. Men men, det är ju bara bra ;p

Ikväll äre som sagt träning i detta mysväder. Tur som fan att det är inomhus, också.

Imorrn skulle jag egentligen ha träffat Sara efter skolan. Men hon skulle jobba.. :/ Så jag har ingen aning om vad jag ska göra då. Hmdiidum.. Tål att tänkas på. Eller förresten, under en timme den dagen så ska jag se på House-avsnittet som mamma spelade in åt mig eftersom jag och Carro bakade istället ;p Men jag vill inte vara ensam hela dagen..


Nä, nu ska jag ta och kolla mailen och allt sånt viktigt innan det är dags att byta om för träning :)

'Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback