Augusti 17 - Matchen

Regnet var inte till våran fördel, och vi förlorade matchen. Tyvärr med 3-0. Det var dom inte värda, men tyvärr blev det så.
Och jag blir så irriterad när folk knuffas och drar i en när bollen inte ens är i närheten, eller vid typ hörnor. Men värst av allt stör jag mig på en besserwisser. Jag vet också hur spelet egentligen ska fungera, hur jag ska göra för att slå dom perfekta passningarna och så vidare, men i fotboll så är bollen rund och det är sällan spelet blir perfekt, fast jag egentligen vet hur det ska gå till. Men, jag har ändå vett nog att knipa käft, och försöka peppa istället för att poängtera på sånt som jag vet att jag gör fel, för det blir ju värr. Men, lite för mycket "peppning" (jag vet inte ens vad jag ska kalla det, favorisering?) har kanske gjort att denna människa är som hon är. Who knows and who cares? Det enda jag vill är att det ska slippa gå ut över det resterande spelarna i laget, som faktiskt inte bara styrs av denna person.

Men men, nu ska jag ta och sluta klaga. Eller, nej förresten inte. För imorgon ska jag börja skolan igen, klockan 8. Guud så mysigt! :/


 

Nu längtar jag bara till Augustifesten, för då äre partaj som gäller för hela slanten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback