Augusti 22

GRATTIS pappa på födelsedagen :)

Idag hade vi rörelseverkstad.
Pinsamt såklart, och varmt vart det. Men samtidigt var det roligt och jag fick många bra tips på olika övningar och annat som kan vara bra att tänka på i min framtida yrkesroll.
Nu är jag hemma i kära Gusum och ska nu fira min pappa.
Sen så blir det att bussa in till stan, förfesta hos Jojjo och sen bär det av till la lägenhet med Kim och Fredrik där fest och förberedelser gäller.
Sen blir att dra sig utåt, och jag hoppas att vi slipper en massa jävla regn, för jag ska ta och inviga min nya plattång innan jag far iväg.

Imorrn blir det en lugn dag på stan, och på kvällen ska jag göra en god gärning för min lillebror som så heemskt gärna vill se Noice, så jag ska hänga med.

Innan jag ska springa iväg för att hinna packa och fixa allt så måste jag bara säga att jag tror jag ser väldigt trevlig ut i mjukisbyxor. Idag kom en tant (kvinna kanske man ska säga) fram och frågade om jag pratade engelska. Visst sa jag, och hon ville veta vart Gota kanal låg. Haha, och hur fan beskriver man det? Nej, men jag visade riktning, hon blev förvånad, men litade på mig så jag hoppas att hon hittade rätt. Detta var den fjärde personen som jag absolut inte känner som börjat prata med mig den här veckan, när jag haft mina mjukisbyxor på mig. Undrar om det är något trevligt över just dom?



Augustifesten, here we come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback