Augusti 23

Hade skitkul igår kväll.
Det negativa var att min väska vägde bly (jag skojar verkligen inte!) och att jag glömde ta en massa kort.. :/
Men för övrigt var det toppen.
Förfest hos Jojjo först, innan det bar av till lägenheten (som ligger på sjunde våningen) där det festades loss till Jönssonligan ^^, Vi hann också med att se lite av raketerna efter en joggingtur barfota :p
Och så såg vi ju självklart på The poodles :) En tur till donken hann vi också med, och en liten promenad innan vi gick hem och åt en nattmacka och spelade yatzy, som jag vann på eftersom jag fick just yatzy ;)

Men snart bär det av till stan igen. Brorsan och jag ska se på Noice. Kanske på något som skulle vara där innan, men det vet jag inte vad det var :P
Imorrn blir det att sova i lägenheten igen med Klimpen, men då ska vi se på film och mysa.

Nepp, snart går bussen tillbaka in mot staden, och då ska jag springa och köpa remmar det första jag gör, för det gjorde jag inte förut :o



Hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback