Augusti 30 - Effektiv

Yeah man, nu har jag faktiskt varit rätt så effektiv.
Jag har läst klart häftet och gjort lite anteckningar så att det ska vara lättare att skriva ihop papret sen, men då måste jag också hinna läsa en annan bok för att börja med det. Jag har diskat, hängt upp tvätten, vattnat mina blommor och beslutat mig för att dammsugningen kan vänta ett tag.
Skrev också ut studiehandledningen, men eftersom jag inte var Word (snälla, hur kan man fixa det??!) så ser det helskumt ut, så jag måste skriva ut det igen från en bättre dator.

Men nu är krafterna minskat väsentligt.
Det ska bli lite Vänner nu, och så ska jag börja läsa den där boken också. För en gångs skull så är jag faktiskt ute i god tid, för att det är faktiskt på onsdag jag ska ha skickat in papret. Kors in heaven. Men, jag tror att detta kan vara en engångsföreteelse, så man ska nog inte hoppas på för mycket..


Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback