Augusti 30

Lördag idag.
Har ingenting planerat, men har en massa saker som jag måste göra, som att dammsuga, hänga upp tvätt, diska, läsa Intryck & uttryck, och Estetik i förskolan, vattna mina blommor, se klart på Vänner-boxen, skriva ut den aktuella studiehandledningen, helst hinna börja skriva på mitt paper till litteraturseminariet, läsa ett häfte till rörelseverkstan som är på tisdag, försöka sälja mina gamla böcker från förra året som jag tror att jag inte kommer ha någon som helst användning av. Jag tror att jag ska ta och göra lite av det här imorgon också, men min målsättning är att försöka (det är inte ett måste, utan ett försök) hinna med detta, plus lite till såsom att spela match (och vinna) mot Bråvalla imorgon.

Vi får se hur det går.

Heja heja.
Nu ska jag ta tag i detta.


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback