December 13

Glad lucia på er.

Idag spenderades förmiddagen på Vammarskolan. Luciaframträdandet var som alltid jättebra och jag bara älskar att Pelle bevarar denna tradition så fint!
Sen så hade Zonny so och engelska som vi var med på. So:n var iallafall roligare än engelskan, men detta beror på lärarna.
Åkte sen hem och jag fryser fortfarande eftersom vi stod i kö i typ 50 minuter för att ens komma in i gympasalen. Men det var ju värt det, men jag vill få upp värmen nu!

Syrran och jag ska snart ta och se en film. Idag blir det verkligen bara en slö slappardag hemma hos oss. Men idag är det okej.
Jag ska också agera kock sen ikväll, med en variant av Carros tunnbrödspizza ;p
Ikväll är det ju Svensson Svensson också, som jag inte ska missa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback