December 19

Idag så var det sista dagen i skolan! :D Så jävla skönt!
Hade vår studentverkstad, och vår grupp började. Det gick riktigt bra och jag är nöjd med oss i grupp K :) Det var en bra avslutning på året :)
Så sen blev det att utvärdera studentverkstan, lite lunch och en liten sväng på staden innan det var dags för hemfärd. Hann med en tur till systemet också, inför morgondagen ;p

Fick springa till bussen imorse. Hehe, det var inget roligt det. Tur att man ser så långt i förväg om bussen kommer eller inte här där jag bor ;p Så jag kom faktiskt före bussen till hållplatsen, så det så ;p


Snart bär det av till Viken med morfar och syrran. Men innan dess så ska jag börja med min garderobsstädning, som jag förhoppningsvis kommer bli färdig med imorgon.

Och just nu så ska jag ta och skriva två julkort ;)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Skönt med lov håller med, vila ut nu och hade jätte skönt gumman:) Njaa de synd om min mob får helt enkelt köpa en ny snart :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback