December 2

Lång dag på praktiken idag. 9-6, fast jag fick gå hem vid 20 över 5.
Så nu ska jag ta och skriva min planering som jag kommer utföra på torsdag. Och då ska jag också ha mitt helhetsansvar. Jag tycker det är ganska konstigt faktiskt. Även om jag inte har ansvar över en hel dag nu så får jag ju ändå plocka fram mellanmål, diska eller vad det nu kan vara för något. Och egenligen så är det ju precis det som pedagogerna redan gör, och även jag som student när jag har praktik. Jaja, på torsdag så kommer jag ju iallafall att få hålla i matsamlingen, då jag ska berätta en julsaga för barnen och sen så ska jag plocka fram till mellanmålet (eller om det var till frukosten). Inte så svårt iallafall :p

Men, dags att börja skriva planeringen. Ska försöka lägga mig tidigt idag, börjar ju 6 imorgon. Urk! Det bästa med det är att jag slutar 1, det är riktigt skönt! Då har man hela dagen över till någonting annat, såsom julfest på jobbet och fotbollsträning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback