December 3 - Julfesten

Då var man hemma igen, och större än en hus är man.
Och vem kom tvåa på vinlotteriet? Jo, Alexandra, som inte direkt gillar vin, eller typ inte riktigt tycker om vin alls. Det är lyckat :p Ville ju inte ens vinna, det är bara roligt att vara med, för det är ju spännande. Och så skulle jag välja tre flaskor förstås. Det var inte det lättaste :p En glöggflaska blev det iallafall ;p Vet i tusan vad jag ska göra med dessa flaskor, men det rer sig nog :p


Här är mina tre flaskor.


[Jag vet att jag är jättedålig på att lägga in bilder, men det ska det bli ändring på från och med idag, den 3 december 2008!]

Och i julklapp så fick jag 3 små söta prydnadssvampar (som mamma har och gärna vill ha fler, så det var perfekt) och en liten tomte :)


Här är min julklapp (från Eva).


Trevligt var det iallafall :) Har verkligen fått julkänsla nu med glögg och russin, gröt, julmust, pepparkakor, choklad och skumtomtar. Och mitt i allt så gick ett varv till alla med mina muffins som jag bakade i helgen :p Haha, dom passade inte riktigt in i detta sammanhang, men goda och uppskattade var dom, tror jag :p


Det är nästan så att man längtar lite till alla julfiranden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback