Februari 20 - Efter film

Filmen vi såg, var på franska!! Med svensk text iofs, men det kan ju aldrig bli detsamma. En väldigt seg film att titta på iallafall, dokumentärer på en och en halv timme är långa. Men det gick an, jag hade mitt vatten och mina halstabletter att  knapra på så jag klarade mig.

Ångrar att jag inte sov på bussen hem nu. För nu är jag riktigt jäkla trött. Hu, bara två timmar på mig att vakna till så att träningen kan bli någotsånär bra. Men ska väl kanske inte hoppas för mycket. Längesen vi sprang ute, min kondition är botten och dessutom var det väldigt längesen jag tränade riktigt bra.. Så det spelar nog inte nån roll om jag är pigg eller inte. Eller ätit eller sovit eller vad som. Huvudsaken är att jag är där, delaktig.

Imorrn är jag "ledig" från skolan. Underbart! På fredag också :) Men imorrn ska jag plugga en hel del äre tänkt och på fredag så jobbar jag kväll :)


Nope, nu ska jag leta upp mina långkalsingar och packa och förbereda mig inför träningen.


'Plippplopptjockstopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback