Februari 21 - Utvecklingsplanen

Ja, det tog inte så lång tid som jag trodde att skriva färdigt utvecklingsplanen. Så det var skönt :) Men, det saknas råd och tips från vägledaren, och det kan jag ju inte sitta och hitta på själv, så måste ta med min utvecklingsplanen till konferensen nästa vecka (då jag missar fotbollsträningen!!) :/ (Om jag inte kommer till inomhusspelet bara, det är ju alltid nåt, även om jag behöver och främst måste springa utomhus). Men, då kommer den iallafall bli komplett, vilket den ännu inte kan bli, mer än vad den är.
Är ju också så snäll så att jag hjälper mamma och pappa med att skriva ett litet papper som de ska skicka in till försäkringskassan (tror jag) om Zonny och hans hörapparater. Bara eftersom jag kan skriva akademiskt. Ha! Det vet jag inte riktigt, men nåt blir det ju ihopskrivet iallafall.
Nu ska jag ta tag i skrivuppgiften som ska vara klar och inskickad på tisdag - Skriftspråkliga miljöer. Mitt mål idag är att skriva över en sida iallafall. Det låter rimligt, tycker jag än så länge. 
Vi får väl se hur det slutar :p



'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback