Februari 26

Sovmorgon.
Studiebesök på Folkparksskolan sen.
Hoppas att jag hittar dit.. :/
Ska ta och skicka in arbetet nu också. Ska bara kolla igenom det en sista gång.. Bajs.

Idag ska jag sova på bussen :)
Skönt.
Det är verkligen sova-buss-väder ute också. Trist!

Jag kanske inte hinner träna imorrn!
Rädda mig, någon.
Om jag har tur så kanske jag kan hinna vara med att träna inomhus, men missar ju ändå utespringet då, det viktigaste, nästan..
Hoppas att det löser sig..


Nu ska jag ta och städa lite i mitt rum.
Sen ska jag sova igen.


'Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak;
Om min design ser likadan ut för dig som på bilden som finns i mitt senaste inlägg

http://mydearbylia.blogg.se/1204005591_en_frga.html

Tack så mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback