Februari 28 - Vårpromenad

Det blev att gå på stan själv sen.
Jag var bortglömd..

Hittade iaf första House-boxen för bara 199, så den köpte jag :)
Och Vänner, säsong 6 och Friends with benefit (OTH säsong 2-skivan) som jag lyssnar på nu :)

Det blev också en lång vårpromenad inne i stan, och även i Gusum då jag tog expressen hem. Nyttigt, och härligt.

Imorrn ska jag jobba, skoj. 7:30-13, så det är ju inget jobbigt det. Men, man vet aldrig, jag kanske får jobba delad (det har jag ju gjort nu i typ 4 fredagar eller nåt) och det är jobbigt! Usch. Men, pengar pengar. Jag tror jag fått löneförhöjning med, rejält! Riktigt chockad, funderar på att ringa lönekontoret och fråga om det stämmer..? Jag har ju inte fyllt 20 än heller, för då blir det väl ännu mer, eller? Enligt min matematik iallafall, fast den är ju inte den bästa.

Nope, nu ska jag ta och dricka vatten. Jag är törstig som tusan. Kanske lite uttorkad? Hehe, satt ju och gick ju och myste i solen idag :)


'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback