Februari 28

Igår blev det lite plugg, faktiskt. Sen var jag på konferensen på Sörby, inte så roande. Missade utespringet och kom till gympasalen precis när dom kom dit med, svettiga och dana. Det ville jag också va! Träningen bestod sen bara av pass och match.
På söndag är det (förhoppningsvis) träningsmatch ute i Gryt. På gräs! :D Men tyvärr, mot Trym. Har inte så trevliga minnen från förra träningsmatchen.. Mitt öra! Men, nu jävlar ska jag ge igen :p

Nu ska jag snart iväg på studiebesök på Förskolan Armbandet. Hoppas att detta är lika intressant som förra studiebesöket. Som tur vad är det inte lika långt. Det är segt att ha ett studiebesök på tre timmar då man går runt och tittar på skolan i 20 minuter och resten av tiden sitter man och lyssnar. Eller, en liten bensträckare fick vi ju, på kanske 3 minuter, men ändå. Man kan ju alltid hoppas att detta är bättre upplagt.


Sen blir det att shoppa lite äre tänkt. Med eller utan Kim, we'll see.


'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback