Namnsdag

Först vart jag besviken. Träningen skulle vara i en och en halv timme bara. Men när vi väl var igång så blev det inte så :) Det blev två timmar, och 40 minuters match :)
Synd bara att inte benen och fötterna gör som Alexandra vill.. :/

Idag är det min namnsdag.
Hipp hurra.


Gash, nu blir det lite mer läsande. Men sen ska jag också försöka tagga ner lite och titta på några OTH-avsnitt.

Oh, kom precis på vad min mardröm handlade om inatt. Jag brukar nästintill aldrig drömma mardrömmar, men den här veckan har jag drömt nått hemskt varje natt.. :o
Drömde att någon väldigt nära vän (jag har ingen aning om vem, men nån som jag tycker väldigt mycket om) sprang så långt och länge att han/hon blev ett skelett, eller nära inpå. Det låter inte mycket här i världen, men som sagt, är man inte van att drömma såna hära mardrömmar så kan vad som helst bli riktigt läskigt!


Nä, jag kan inte sitta här hur länge som helst. Då skulle ju träningen vara helt i onödan (eller, nästan).



'Good luck loser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback