NT-cupen

Dag två - fortsättning.
Slutspel idag.
Åkte kvart i 9, var inte så trött och seg i kroppen som jag trodde att jag skulle vara. Träningsvärken kommer nog imorrn skulle jag tro..
Match mot Vånga, förlorade med 2-0, fast egentligen 1-0, men domarn var trög! Dessutom, så strulade ett av våra byten så att vi var sex stycken på planen ett tag, och detta fick jag ett gult kort för! :O Thank you!
Andra matchen, som var matchen mellan 15:e och 16:e plats spelade vi mot Åby.. Efter full tid så stod det 1-1 (detta är inte ovanligt längre).. Så det skulle avgöras med straffar, som vi älskar så. Jag satte min straff även idag, men Helen bommade och vi förlorade. Straffar är inte våran grej, borde kanske träna på detta på onsdag? 
Så, år 2008 slutade vi på 16:e plats i NT-cupen av 24 lag. Inte fullt så illa för att vara oss. Men tittar man på matcherna så vann vi en av fem.. :/ Det är illa!
Men, den 16:e är det Kopparcupen (och den hoppas jag verkligen att jag får vara med på!) och då blir det andra bakade bullar.

Nu blir det lite städ härinne, sen blir det en massa läsande. Btw så är det OTH sen också :)



Och dessutom så fyller Anna 19 år idag :)
Grattis till dig babe <3




- Tjingtjong.

Kommentarer
Postat av: :a

Tack så mkt sötnos!

2008-02-04 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback