Slut

Nu är VFU:n slut, tråkigt.
Helt slut är också jag.

En liten pojke på Sörby idag berättade för min vägledare att han hade sett mig gå i Viken igår, och visade hur jag gick. Tydigen tittade jag ner i backen och såg sur ut. Ha, det är väl självklart att man ser ut så när det är svinkallt och missat bussen och får gå omkring i Viken i över en timme. Men, jag stötte ju faktiskt på Kim så det blev ju bra.

Nu äre helg, och då äre bara plugg som gäller.
Because I'm a loser.
Men, struntsamma. Det löser sig väl ändå på nåt sätt.
Långpromenad eller nåt, mellan böckerna.


Nä, nu ska jag fatiskt ta och titta på Kyle xy. Det var ett tag sen.
Och ikväll  blire tv, och antagligen nått avsnitt från säsong 3, OTH :)


'Losern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback