Almost

Nästintill färdig med min dagsplanering, och jag har följt den också.
Skrev klart uppgiften, och Emelie var snäll och tittade på den.
Hängde upp tvätt, gick med plast och kartong och soppåsarna, dammsög rummet och gick en härlig promenad i regnet med Anna :)
Så det som är kvar är uppgift två.
Men nu jäklar ska den bli klar också. Bråttom bråttom.
Men, det är under press jag jobbar som bäst (tror jag). Eller, det är under press jag jobbar överhuvudtaget..

Typ sista helgen i februari. Då jävlar Anna :a

Imorrn äre spel- och suparkväll med och hos Klimpen, Frisse och Li.
Sen äre helg, och då blir det väl plugg till tentan skulle jag tro.
Och fotbollsträning på söndag :D Det är tur att det är träningar på söndagar också, för då kan man ha kul på fredagarna ;p


*trycker upp Word och suckar..

Kommentarer
Postat av: Baby Blue.

Klart jag ställer upp för dig vännen, tycker bara det är kul att hjälpa till! :)
Du får hälsa Kim & Li från mig imorgon!
Ta hand om dig, puss /Emelie

2008-01-17 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback