Bio

Planerna hann ändras ännu en gång. Men dagen blev bra ändå.
Föreläsningen var helt okej, även fast hennes röst är väldigt tråkig att lyssna på. Men det hon sa var intressant, och ganska viktigt.
Åkte hem, fixade fika till morfar, för dit hann jag inte följa med sen ändå.
Åkte tillbaka till stan med Kim, såg på Försoning. Fick världens garv-anfall och det  var det roligaste med alltihop. Hann med den tidiga bussen hem med, och det var skönt.
Ledig från skolan idag, också skönt. Men ska ta och läsa snart så jag hinner klart med papret till på fredag (som jag måste hinna klart med till på fredag). Sen ska jag jobba, 2,5 timme. Dom har personalmöte då, så då åkte jag på en städ.. :p Jippie!
Ikväll äre fotbollsträning, men jag tror att jag missar den :( Varför förkyld just nu? Mes-sjuka!
Gash, blir nog att titta på ändå..

Nu ska jag ta och läsa. Kul kul kul! :/



- A


Kommentarer
Postat av: Em

du har blivit utmanad på min blogg = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback