Dagsplanering

Torsdag idag. Men det känns inte.
Det kan bero på att jag bara var i skolan i måndags, och pluggat hemma resten av veckan.
Men, uppgift tre är nästintill färdig, och nu ska jag skriva på den andra uppgiften. Sen ska jag gå upp med soppåsen, dammsuga mitt rum, stryka gardiner (kanske väntar med det tills mamma kommer hem), kanske gå bort med plast och annan återvinnings-grejsamojs. Ochgå en lång promenad med Anna.
En ganska så flitig dag, om jag nu håller mig till planeringen.
Och innan idag så har jag läst en bok (ännu en gång) till tentan. Den här gången ska jag jävlarimig klara den! Löst lite korsord med så jag ska skicka in lite lösningar och hoppas på att man kanske vinner nått :p Slappat lite i soffan och diskat och tagit ner tvätt. Idag bränns det litegrann.

Näpp, jag ska hålla mig till denna planering idag.


'Mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback