Galen

And I don't know anything.
It's all a big mess.
In the middle of nothing.

Can you be more alone?

Vart jag än går, är jag ivägen.
Vart jag än vänder mig, är jag ivägen.
Vem jag än vänder mig till, är jag ivägen.

Någonting inom mig letar efter en lögn för att jag ska slippa sanningen.
Men sanningen finns alltid där.
Tyvärr.


Tänk om mina ögonfransar snart tar slut?
Tänk om klockan aldrig mer blir 22:22?
What if..?


Can I be more alone?

Varför reagerar jag så starkt när detta nämns?
Varför måste man nämna det för?

Hemtjänsten gör mig fetare.
Igår var en väldigt lång dag, utan rörelse.
Fuck!
Jag kanske ska vara glad att jag inte fick jobba idag?
Stupid you, you and you!


Kan ensamheten bli värre än när den är som värst?


Varför tittar jag ens på Stjärnorna på slottet?
Egentligen så är det ju inte så jäkla bra.
Vänner, det är bra. Det tittar jag på.
Men, det värsta är att jag sitter still då.
I mörkret, ensam. Och jag vet att det fortsätter.
Det kommer det alltid göra.
Denna förbannelse kommer aldrig att släppa taget om mig.
I'm stuck in a place where I don't belong.
Egentligen är jag från Mars, men schh, säg ingenting.


Fotbollsträning imorgon.
Jag hoppas att det blir en tuff en.
Jag vill springa tills jag spyr.
Jag vill glömma alla tankar.
Jag vill komma ut ur min egna kropp.


Jag vet, jag är galen.
Det är kanske svaret på alla frågor - Jag är galen.
Det kanske täcker upp en liten del.



' Jag är galen.

Kommentarer
Postat av: :a

Gumman då! Jag finns här det vet du och du är aldrig i vägen!!

2008-01-13 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback