God morgon

Idag har jag hunnit med mycket. Kanske inte sånt som jag räknat att hinna med, men ändå. Dagen var iallafall planerad att bara innehålla plugg, men så vart det icke.

Väcktes 5 i halv 8, telefonen ringde och pappa tände i mitt rum.
Öh, god morgon. *Host och harkel*
Sprang upp, klädde på mig och fixade iordning mig.
Gick till jobbet. (som tur vad hade jag en matsäckslåda i kylskåpet som jag bara kunde ta)
Åkte bil. Duschade och lagade frukost, både ägg och gröt blev bra :)
Åkte bil mot lokalen. Till min glädje spelades först Apologize :) Och efter det Kung i baren. Underbart ;) Radion på högsta volym och full fräs mot civilisationen.
Mat och prat.
Städ och promenad mot lokalen.
Traska hem.
Spela och plugga.

Plugg är också vad min kväll kommer att innehålla.
Och just precis Nu vart jag nervös. Imorrn är ju tentan!


Hoppas jag får jobba torsdag kväll med :)
Januarilönen ser ut att bli ganska så bra, inte mig emot :p




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback