Hagel

Slutade vid 12 idag istället för 3. Blev att gå omkring lite och umgås med grupp N under deras lilla "möte" ;p
Åkte sedan till ÖoB för att dels köpa en liten surprise åt Emelie och sen 3 kartonger åt mamma. På vägen tillbaka till spårvagnen regnar det först (jag hatar regn) och sedan så öser hagel ner. Kallt och hårt.
Inte kul det inte. Men det är ändå bättre än regn!

Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så att jag kan åka ner till Norr tull (jag blir extremt lat när det regnar ute o_O) för att där ska jag möta upp Emelie :)


Hoppas att det slutar regna snart...
Jag vill ha sol, jag vill ha vår!



' Huhu.
 

Kommentarer
Postat av: Em

Svar: va trevligt! :) ne vi är ju inte de ni är i Grupp A och vi i B. Usch vad läskigt o spela inför publik = O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback