Hicka

Jävla hicka.
Tänkte ju gå och lägga mig.
Men när man ligger och hickar så är det svårt att försöka sova. Även om man har bra musik att lyssna på så är det totalt hopplöst.
Sätter mig här, ännu en gång.
Usch usch, so bad.

Tittar runt lite på youtube. Där kan man hitta mycket minsann.
Mestadels skit, men även underbara låtar.
Hittade en remix på Rocket, med Yellowcard. Usch säger jag bara. Det är skam att göra en så dålig remix på ett så bra orginal.





Men, tror nog att det verkar som att hickan börjar ge med sig lite, Kanske ska försöka dricka ett glas vatten..?
Och sen måste jag nog sova.

Tanken slog mig nu också att det är måndag imorgon.
Tänkte precis att imorrn kanske det blir en bra dag,
Måndagar är aldrig en bra dag.
Det sket sig direkt.
Varför börjar veckorna med just måndagar.
Som om det vore skrivet någonstans att jag är dömd att misslyckas.
Det gör jag alltid.
I'm a big, fat mistake.

Just crap.
Nothing else left.


Men nattnatt.
Förresten, hickan är över :O
Den får inte komma tillbaka nu.
Nu ska jag lyssna på musik och somna in till Rocket.
Nattsvartnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback