Irriterande

Att folk är så oerhört jobbiga och krävande!
En och samma person pratade med än själva läraren idag.
Hon säger inget vettigt, hon säger sånt som läraren eller någon annan redan sagt, hon påpekar småfel i studiehandledningen och måste ha glömt sin hjärna hemma i källaren! Kan hon inte hålla tyst en enda föreläsning? Eller åtminstone ta upp någonting viktigt och väsentligt?
Irriterande!

Konstigt, jag trodde jag skulle slippa en sån här människa efter gymnasiet, men icke då. Förföljelse?


Snart blir det en vända på stan. Sen hem och läsa.
Imorrn är jag ledig, men måste ringa och höra på praktiken om jag kan ta en titt förbi dom.
Och så äre ju fotbollsträning på kvällen :)


'So long, marshmallows

Kommentarer
Postat av: Em

Svar: Ne... Andra året i rad också... *arg o besviken* = ( Ja hejar på er då hihi ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback