Överstegsfinten

Ganska så trist träning idag.. Mycket teknik, och finter. Jag hatar överstegsfinten! Man fintar bara när man inte tänker på det. När man väl tänker på det så går det åt helvete. Likaså om man har friläge. Tänker man på det så missar man, kör man bara på så träffar man för då tänker man inte.
Jaja, det var en del springande med och sånt tycker jag om. Fast inte så mycket match, det var lite trist. Men jag gjorde ett mål.
Och jag får vara med på cupen på lördag, det trodde jag minsann inte! Då ska vi se till att vinna jävlarimig! :D Om vi vinner den så ska jag lova att inte bli putt om jag inte får vara med på nt-cupen..

Imorrn äre skola igen. Känns bra segt, HAr inte vatt där på så länge, och så börjar vi åtta. Urk.
Men det är väl bara att masa sig upp. Snart är det sommarlov.. *Drömmer mig till sommartiden då vädret är vackert och jag får jobba mest hela tiden och inte behöver tänka ett dugg på att plugga* Lovely ;p


'Sov gott vänner.

Kommentarer
Postat av: Chackie

Hallå där!
Bli medelm här så får du en massa gratis prylar när du värvar dina vänner! Du kan ju köra msn listan upp och ner och få en mobil, biobiljetter, eller present kort på mq...
Kör på vet ja!
http://gratisgen.se/?ref=85880

Postat av: Em

hej, ska du lira på lör? = )

2008-01-21 @ 13:40:58
URL: http://theblackeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback