Te

Jag har lite dåligt samvete. Imorgon är det en hel månad sedan det nya året började.. Så imorgon ska jag skriva ner min sammanfattning av förra året, jag lovar. Om nu inte det skulle dyka upp något jobb, men dom verkar inte ringa tillbaka. Fan, kunde ju fått jobba imorrn. Men såklart så äre ju uppsatsintroduktionen som är skapligt viktig att gå på.. :/ Hoppas ändå att det blir nått jobb i februari nu. Januari har ju vatt en kanonmånad jobbmässigt.

Det är tråkigt att plugga idag, det går riktigt segt. Måste ta tag i det sista nu.. :/

Måste ju dricka te med! Har ju inte ens hunnit göra det :O Vart har tiden tagit vägen?
Jag tänkte ju lägga upp bilder på bilddagboken idag med. Men det kanske jag hinner med imorrn istället då.. För nu rinner tiden iväg för  mig.. :S


T E och plugg är nästa anhalt. Sedan datorn igen. Jävla paper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback