Tv

Ikväll blir det tv-tittande..
Men har sån beslutsångest.
Klockan 8 är det Ugly Betty. Men i nån annan kanal var det också en intressant dokumentär, men den är till 10 så den är nog utesluten. (Kanske inte skulle våga se på det ändå) Klockan 9 är ju då House, men också I huvudet på Gynning, och det verkar ju faktiskt lite kul. Det blir nog att spela in det, men att se på House.. It's tough, like everything else.
Så, nu är planerna för ikväll klara..

Imorrn äre plugg som gäller. Förhoppningsviss kan jag bli helt klar med den tredje uppgiften, så att jag kan börja med den andra. Jag kör lite bakvänt jag :p 
Kanske kan flörta till mig lite massage av Helen också. Har så ont i ryggen att jag bara vill gå och dö nånstans...
Och på kvällen så äre två timmars fotbollsträning :)

Lyssnade på en av Helens spelningslistor på datorn nyss, och hittade Perfect. Det är ju bara underbar!

Deras nya är faktiskt också väldigt bra, When I'm gone.

Men, Perfect. Det säger allt som aldrig sägs. Den kommer alltid att vara en av deras absolut bästa låtar.




Nu fick jag ett sms :)
'Gotta go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback