Juli 13

Igår (och i fredags) kväll så jobbade jag på äldreboendet.
Jag är glad att det är söndag idag då jag fick komma tillbaka till hemtjänsten igen. Där kan jag rutinerna, och jag vet precis vad jag ska göra. På äldreboendet var jag totalt bortkommen och dessutom det stora skillnader mellan dessa två arbetsplatser! Men det gick ganska bra ändå.  Fast nervös var jag.


Imorrn ska jag och Kim cykelsemestra och tälta. Så hoppas på fint väder så det blir  sol och bad och trevligt imorgon.

På onsdag blir det en dagstur till kära Ullared :D

Men, nu ska jag gå till bischa och inhandla matsäck till morgondagen.
Sen så ska jag fortsätta jobba.
Det är tufft med delade turer.
Men det går, as always (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback