Juli 9

Det blev en ledig dag den här veckan.

Åkte ut till stugan igår, och spenderade den lediga onsdagen där.
Solen var framme emellanåt, men det var fortfarande kallt tycker jag. Så det blev inget solande, men det kanske det förhoppningsvis kan bli imorgon, för imorgon slutar jag 1 :)

Sen, gjorde jag en otrolig grej (iallafall när man heter Alexandra Nestor).
Jag cyklade från Rumma till Gusum :o
Förvisso tog jag vägen över grönstorp, men iallafall.
Jag gick upp för bara 3 uppförsbackar, annars cyklade jag på.
Så, dagens motionspass är klart.
Imorgon blir det en promenad istället.
På måndag så ska jag och Guld-Klimpen cykelsemestra :)
Så imorgon ska vi planera hur detta ska gå till, reservplaner och så vidare.


Ett till glas med isvatten, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback