Mars 12

Idag har jag namnsdag, och många andra med mig. Grattis :)

Jobbat idag. Var till och med på arbetskaffet. Haha, känner mig ju bara lite utanför. Jag är ju ingen "riktig" personal. Men ändå. :p
Självklart ringde också två personer när jag var ensam i lokalen. Typiskt! Den ena hade en fråga som jag var 99% säker på. Men den andra hade jag ingen aning om. Men det blev bra ändå. Trevlig snubbe vare ju som tur vad.
Minnet ja. Hade världens kortaste matkörning, det kan inte ens kallas körning eftersom det var cirkus 10 meter till paret jag skulle lämna maten åt. Där och sen i lägenheten bredvid skulle jag hänga upp tvätt. Jo, tjena mittbena. Fick gå tillbaka igen, pinsamt när man väl sagt hej då och ha en bra dag och de sitter och äter och man kommer igen. Gash.
Men men, jobba på fredag igen. Och på lördag. Kvällen imorrn fick jag inte, men det gör mig inget. Den här månaden kommer jag också få jobba minst 8 dagar (som det ser ut nu).

Snart  fotbollsträning.
Inte så laddad som jag borde vara. Eftersom jag inte var  med i söndags borde jag vara heltänd. Men det är jag icke. Kanske hinner bli det på vägen upp.. Eller när vi väl kommer inomhus! Det regnar  ute :@


Packning och påklädning nästa.



'Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback