Mars 18 - Snö

Nu kan väl snön försvinna så att det kan bli riktig vår och sen en kalassommar. Min Guld-Klimp och jag har stora planer inför sommaren. En massa träning, picknick och camping. Wohoo :B Och så en massa jobb också så att vi blir riiika på köpet.

Men, jag är lite sur på dig Kim.
Eller ganska mycket.. När ska du lära dig?
Jag har RÄTT!

Dagen blev bättre än imorse iallafall. Fy fan vilken rivstart.
Jag mailade Östgötatrafiken och till svar fick jag att det var problem med växellådan och bussen var då 20 minuter sen och därför struntade i att åka igenom Gusum. Aja, hoppas att detta inte upprepas!

Promenad inne i stan blev det i snöyran.
Hittade och 4:e One Tree Hill-boxen för bara 300, så då passade jag ju såklart på att köpa den :)
Sen blev det buss in till Kim, där vi tog en liten fika som egentligen inte var någon fika. Inte på riktigt.


Gash, trött trött.
HUR??


Nu ska jag ta och se på House :)



'Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback