Mars 18

Bussjävelar!
Idag, när jag för en gångs skull kommer i tid till bussen 6:50. Jag behövde inte springa, inte ens stressa imorse. Ja, men kommer det nån buss då? Nej! 7:10 kommer ju nästa buss, så jag fick åka med den. Kom precis i tid till reflektionstillfället. (som iofs inte är så viktigt, men jag hatar att komma försent!). Men det är inte det som är grejen. Tänk om jag skulle haft en tenta. Eller körlektion eller nått annat som är väldigt viktigt. Schysst då att en busschaufför bara struntar i två relavtivt stora hållplatser, och några små. Idiot!
Sen, när man väl kommer in i Norrköping så åker busschauffören till Stortorget och inte till Söder Tull. Smart drag då man redan var en kvart försenad. Men, han försökte ju gottgöra det hela genom att säga "jag vänder och åker till Söder Tull". Skit på dig gubbe!

Gash, en dag som denna hatar jag att vara en busspendlande student!


Hoppas att dagen blir bättre.
Men kanske inte ska ha några större förhoppningar..


'Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback