Mars 27

What a day.
Like everyone else..

Uppsatsseminariet idag gick helt åt helvete. Så det kommer jag att få göra igen. Bajsbajsbajs!
Kan man skylla på att man var sjuk?
Gash, jag har ingen ork till att bry mig.
Jag har ingen ork alls.

Träffade Kim en liten stund idag.
Hon frågade vad jag önskar mig (likaså mamma och pappa), och det är ju skitsvårt! Jag vet ärligt talat inte riktigt vad jag önskar mig. Massor, samtidigt som jag inte önskar mig nånting.
Men det är ju ett par dagar kvar, så ;p Närmare bestämt 4 dagar ;p
Så snart är man inte längre tonåring.
Men vad har man gjort av sitt liv då?
AH, ångest.


Nu ska jag ta och maila runt lite. Hoppas inte kursansvarige Polly blir sur. Men jag ska nog inte hoppas för mycket.. :/


'Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback