Mars 28

Idag fick jag ett nytt smeknamn: Mini-Barbro.
Haha, herreguud säger jag bara. När man jobbar med Barbro och Anette så kan man bara skratta ;p

Min skrivare är dum i huvudet!
Ska knalla bort till jobbet, för jag måste skriva ut studiehandledningen.. :/
Lovade att jobba på onsdag också, trodde att det var på torsdagen jag hade fullt schemamässigt i skolan, men det var visst på onsdagen det. Vad är det för speciellt med den 2 april?? Jaja, det blir en halv skoldag. Missar en film och en föreläsning, men jag tror inte jag dör av det.. Hoppas hoppas..

Nä, nu äre snart inspelningen av House som gäller. Har ju inte sett tisdagens avsnitt än eftersom jag jobbade :p
Jag  har jobbat 86 timmar den här månaden. Då är några timmar kvällar, ännu fler helgtimmar och massor med storhelgstimmar. Wiie! Jag vill ha marslönen nu ;)


'Hejdå




Drömmar.
Tankar.
Verklighet.
Different stuff. Same shit.


Om jag bara kunde förstå.
Om.
Om.
Om.


Om jag bara kunde sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback