Mars 3 - Trött

Oh, just crap.
Bull shit.
Så trött på Allting!


Det är väl nu jag ska börja plugga.
Men orken är som bortblåst.
Handlingsförlamad.
Bara sitter här.
Lyssnar på musiken och drömmer mig bort.
Till drömmarnas land.
Oh, tänk om jag ikväll bara kunde somna in, utan problem, och aldrig mera vakna.

Men nej då.
Still dreaming.

Gruppuppsatsen ska bli klar snarast.
Jag håller på att svika min grupp totalt här.
Har inte gjort alls mycket.
Jag är rädd för imorgon. Då de kommer se detta.
Men samtidigt så måste de bli arga på mig.
Säga åt mig.
Jag kan inte hålla på så här längre.
Jag måste ta tag i Vygotskij och hans sociokulturella perspektiv på lärande.
Men det är så tråkigt!
Och världens tråkbok att läsa.
Just crap.


Oh, imorrn så ska jag och Maria träna. Och simma. (Still scared).
Men, då ska jag springa på löparbandet. Långt, fort och länge.
Jag ska svettas! Ut med all skit. Bort bort.


Men, *slår till mig på kinden*. Nu ska jag ta skriva om Vygotskij, det vill säga att jag ska grilla min egna hjärna i 300 grader i cirkus 60 minuter. Sen så äre nog nästan sängen som gäller för min del.




Where are you now?






'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback